Ambon, Dari kehancuran 1999 Menjadi Laboratorium Kerukunan Beragama dan kota Musik Dunia

Kalo lia Ambon sakarang ini, pasti seng ada yang parcaya dolo kota ini pernah hancur lebur karena kerusuhan. Tanggal 19 januari 1999 kerusuhan basar itu bermula dari salah paham antara 2 orang pemuda di daerah Batu Merah Mardika.

Perselisihan itu jadi basar sampe kota Ambon waktu itu ibarat Naraka. Tabakar kiri kanan, orang mati deng luka seng bisa rekeng. Skolah, kantor, greja,masjid deng sagala macam fasilitas umum dapa bakar.

Kurang labe 5 taong sampe basudara di Ambon mulai sadar klo prang cuma biking sangsara. Lalu deng gagasan pemerintah waktu itu deng beberapa tokoh munculah perjanjian Malino 2.

Seng cukup sampe disitu tanggal 25 November 2009 Presiden Republik Indonesia ke 6 . Bapak Susilo Bambang Yudhoyono meresmikan monumen Gong Perdamaian Dunia di Ambon sebagai simbol perdamaian dan dong mulai bilang Ambon adalah Labolatorium Kerukunan Umat Beragama di Indonesia.

Dari sini samua proses perdamaian di Ambon dimulai. sampe pada januari 2019 Ambon dinobatkan sebagai kota dengan tingkat Toleransi tertinggi di Indonesia oleh kementerian agama RI. Bukang cuma itu saja basudara,akhir Oktober 2019 UNESCO juga mencanangkan Ambon sebagai Kota Musik Dunia..

Kiranya deng semua proses ini Ambon semakin lebe bae, lebe maju disegala bidang.. Tabea

Comments

Popular posts from this blog

Ambon Dulu dan Sekarang.

KULINER KHAS AMBON YANG BIKIN PERANTAU KANGEN!

TAMPA FOTO BARU DI AMBON, JAGA AKANG JANG BIKIN KOTOR!!!