Ambon Samua Punya, Beta, Ale deng Katong!

kalo dong tanya sapa yang punya ambon, akang pung jawaban "katong samua punya",
lalu apa yang katong musti biking par Ambon Lebe Bae? sapa yang musti jaga ambon? sapa yang musti marah kalo Ambon kotor?

Ada Beberapa Hal yang katong di ambon musti siuman par akang
1. Stop lempar Sampah sabarang.
    Akang lia paleng z enak kalo sore sore dudu di pinggir pante dalam teluk Ambon nikmati matahari      maso tapi ada sampah plastik, belom lai kalo musim ujang got got tasumbat karna sampah sumbat      jalan aer, ini samua kanapa??? ini samua karna katong buang sampah sabarang, Lempar di kali,          lempar di laut, buang dari dalam oto, deng masih banyak lai.
2. Stop bawa motor deng oto sabarang.
    Ambon barapa taong terakhir ini maju batul, akang paleng kantara dari motor deng oto yang su            semakin banya, tapi sayang akang seng diimbangi deng kesadaran dong yang bawa akang. orang        ambon dikenal seng sabar makanya seng herang kalo bawa motor deng oto pasti balap deng seng        mau tau deng basudara disekitar dong, ada lai anana muda gonceng 3 seng pake helm baru pake          kanalpot baribot. belom lai angkutan kota (angkot) ambel penumpang iko suka. apalai seng pake        lampu sein kiri. ini bisa bikin cilaka orang laeng.\
3. Jaga Fasilitas Umum di Ambon.
    Sadar ka seng Ambon beberapa taong terakhir ini maju di berbagai aspek, cuma sayang, banyak          dari katong seng tau jaga fasilitas umum itu, fasilitas ada yang baru saminggu su rusak atau hilang,      lalu kalo bagini katong mau maju bagemana, fasilitas umum aja katong seng bisa jaga.


Mari basudara katong jaga samua demi Ambon lebe bae, bukan cuma par katong tapi par anana cucu kedepan!!!

Comments

Popular posts from this blog

Ambon Dulu dan Sekarang.

KULINER KHAS AMBON YANG BIKIN PERANTAU KANGEN!

TAMPA FOTO BARU DI AMBON, JAGA AKANG JANG BIKIN KOTOR!!!